Translate

dinsdag 28 augustus 2012

Catrice nagellak

Vandaag laat ik mijn Catrice potjes zien het zijn er 8.





Catrice vindt ik een goed merk voor een redelijk goedkope prijs €2,50 per potje zijn ze.
Ik draag van alle kleuren 2 lagen.









Dit zijn de kleuren :
1. 190 Wrapped around my finger
2. 530 Up in the air
3. 280 London's weather forecast
4. 740 King of greens




















Dit zijn de kleuren:
1. 240 Sold out for ever
2. 010 Don't feed the birds
3. C01 Sunny side van de limited edition van cucuba
4. 650 Goldfinger


Dit zijn de kleuren die ik van Catrice heb.
Het zijn mooie kleuren die goed dekken.
Als jullie nog vragen hoor ik het.

Love xx

                                                                                                   Artikel geschreven door Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten