Translate

maandag 27 augustus 2012

Goedkopere parfum

Alle parfums verschillen van elkaar. De een is zoet, de ander weer heel sterk. De een is duur, de ander wat goedkoper. Vandaag in dit artikel laat ik 3 goedkope parfums zien die toch heel lekker ruiken, vind ik zelf.








Dit is forbidden love van Pink Coast.
Deze heb ik bij de Action gekocht voor maar 2,79. Ik ben er achter dat de parfums die je bij de Action kunt kopen nog helemaal niet zo verkeerd zijn.
Eigenlijk zal je dat misschien wel denken maar ik vind sommige best lekker ruiken. 
Deze parfum ruikt lekker fruitig en fris. Het heeft echt een zomerse geur!
Ook vond ik het flacon er leuk uit zien.
Een min puntje is dat de parfum niet echt lang blijft hangen.
Deze flacon kun je alleen als 100 ml kopen.


Deze parfum heet So...? Superstar.
Het is een best sterke parfum maar ik vind hem echt lekker ruiken.
En deze koste maar 5,90.
De geur blijft ook best lang hangen en gaat niet snel weg, zoals bij de meeste goedkope parfums wel zo is.
De flacon vind ik saai en niet mooi maar het ligt wel fijn in de hand.
In deze flacon wat ik heb zit 30 ml.

Dit is de parfum heat van Beyoncé.
De parfum is een bloemige, fruitige parfum die lang blijft hangen.
Ik vind deze parfum echt super lekker.
Dit is de eerste parfum van Beyoncé.
Hiernaast heeft ze ook nog 4 andere parfum maar, dit blijft echt mijn favoriet!
Deze kost 26,-
Artikel geschreven door: Britt









Geen opmerkingen:

Een reactie posten