Translate

zaterdag 25 augustus 2012

Review catrice cucuba

Ik zag dit leuke lakje staan bij kruidvat, dus ik heb hem meegenomen.
Het lakje is een limited edition: cucuba en het lakje zelf heet Sunny side.






De lakjes van Catrice vind ik fijne lakjes want ze drogen snel en het borsteltje is groot waardoor je gemakkelijk in 1 keer je nagel kan lakken.
Dit lakje van Catrice heeft een geel oranje kleur met een glitter er in.

Op de bovenste foto draag ik 1 laag van het lakje, hij dekt dus niet in 1 keer maar dat staat ook op het
potje zelf.
Op de onderste foto draag ik dus 2 laagjes en daar is die dus volledig dekkend!

Het is een mooi lakje, en niet zo duur de prijs is €2.49
Het is een limited edition dus op = op

Vragen zijn altijd welkom
Love xx
Artikel geschreven door: Sanne


                                                                                                 

2 opmerkingen: