Translate

zondag 2 september 2012

Lipstick

Vorig jaar heb ik 3 lipstick's gekregen, ik gebruik ze bijna nooit maar toch vond ik het leuk om er een review over te schrijven.



Het zijn 3 lipstick's van Paris memories, met vitamine E.
Ik heb de nummers 58 dat is een rood oranje kleur.
Nummer 57 een zwarte kleur.
En nummer 59 een groene kleur.


Het zijn speciale lipstick's want zo gauw als ze in contact komen met de huid veranderd de kleur van de lipstick's.


De rood oranje kleur blijft een beetje hetzelfde.
De zwarte word een paars achtige kleur en de groene word een licht roze kleur.
de lipsticks blijven echt lang zitten, en je krijgt het moeilijk van je huid af.

De prijs per lipstick is €2.00 en ze zijn verkrijgbaar via internet.
Ik heb ze van mn oma gekregen en die had ze van een beurs.

Love xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten