Translate

dinsdag 4 september 2012

Mooie tattoo's

Ik vind sommige tattoo's echt heel mooi. Sommige zou ik misschien zelf nooit laten zetten maar toch vind ik ze echt leuk.
Vooral een kleine tattoo op een niet al te opvallende plek, bijvoorbeeld aan de onderkant van je pols of aan de zijkant van je voet.


Deze met 7 vogeltjes vind ik best mooi. Ook al is deze best opvallend.


Bij deze vind ik vooral de tattoo op de middelvinger erg mooi.
En de vogeltjes staan er best leuk bij.


Ik ben echt heel veel tattoo's tegen gekomen met vogels, deze ook weer.
Alleen is dit een grotere vogel en is het er 1.
Het is best handig dat als je lang genoeg haar hebt het er zo over kan doen.

Een tekst op je onderarm vind ik ook heel leuk.

Een hartje aan de onderkant van je pols vind ik ook wel leuk.
En het aparte er aan is dat het hartje niet helemaal doorloopt maar verbonden is met losse streepjes.

Deze vind ik echt heel mooi en daarom wil ik hem zelf ook.
Dit teken is het teken van oneindigheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten