Translate

zaterdag 8 september 2012

Mascara's

Vandaag laat ik jullie zien welke mascara's ik allemaal heb.





Dit is een mascara van BeYu, diva lash 01.
Ik vind het echt een fijne mascara die mijn wimpers erg lang maken, zonder klonten.
De mascara is €15,95 en te koop bij de Douglas, in de kleuren zwart, donkerbruin en donkergroen.

T
Dit is de The one by one volum' express mascara van maybelline new york.
Dit is een erg fijn borsteltje omdat het een hard borsteltje is.
Deze mascara maakt mijn wimpers ook erg lang.
De prijs van de mascara is €13,49 en te koop bij de drogisterij.


Dit is de 2in1 volume mascara van Essence.
Ik vind deze mascara niet fijn. De mascara heeft 2 stappen maar daar merk je weinig van.
Ook staan de haartjes van de borstel ver uit elkaar waar door je niet alle wimpers raakt.
De mascara is te koop bij trekpleister of kruidvat voor een prijs van €3.29

Dit is de mascara Scandal eyes van Rimmel.
Het borsteltje is er groot, ik vind de mascara persoonlijk niet zo fijn.
Deze mascara klontert erg, en geven mijn wimpers ook niet echt volume.
Je kunt deze mascara kopen bij de drogist voor €11.99 

Dit is de mascara volume milion lashes van L'oreal.
Dit is echt de fijnste mascara die ik heb, en ik gebruik deze mascara ook elke dag!
Het borsteltje is erg buigzaam, en alle haartjes worden geraakt.
Het maakt mijn wimpers erg lang, zonder klontjes.
Je kunt deze mascara kopen bij de drogist voor €16.95

Dit is de laatste mascara die ik heb het is de 2000 calorie van Max factor.
Dit is ook een erg fijne mascara, het is een smal borsteltje met de haren dicht tegen elkaar.
Ook deze mascara maakt mijn wimpers erg lang!
Deze mascara kun je kopen bij de drogist voor €12.95 

Dit waren mijn mascara's 
Love xx 


                                                                                                                    Artikel door Sanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten