Translate

zondag 9 september 2012

Nivea tonic

Vandaag weer een artikel, dit keer over 2 tonic's van Nivea.



Ik vind tonic's echt heel fijn ik haal mijn make-up er altijd af met de doekjes van Essence waar ook al een review van is.
Tonic's geven een fris gevoel naar dat je, je make-up er af hebt gehaald!


Deze tonic gebruik ik nu, het is een verzachtende tonic voor de droge of gevoelige huid.
Zuivert mild en kalmeert, voor een zacht huid!
Met amandelolie en calendula extract.

De tonic is alcohol vrij, en verwijdert de laatste make-up resten.

Dit zijn de ingrediënten.
Het is een fijne tonic en zorgt voor een zachte en gereinigde huid!


Nog een tonic van Nivea dit is de Pure en natural tonic.
Voor alle huidtypes met bio argan olie  en bio aloë vera.

De tonic zuivert, verkwikt en geeft de huid direct een zichtbaar gezonde uitstraling.
Er zitten geen parabenen, siliconen, kleurstoffen en minerale oliën in. 


Weer de ingrediënten.
Net zo als de vorige tonic, vind ik dit een zeer goede tonic!

Deze geeft ook een zeer fris gevoel, je huid ziet er daarna goed uit!
Ik zou deze tonic's echt aanraden en ik zou ze zelf weer kopen als ze op zijn.

Het minpunt is dat ze vrij duur zijn de flessen kosten allebij €6.19 per stuk.

Maar verder is het echt een goed product!

Love xx 

                                                                                                                   Artikel door Sanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten